علم با طعم لذت

علم با طعم لذت

معلم شیمی هستم و کمکت می کنم شیمی رو لذت بخش تر یاد بگیری

تدریس فصل 5 شیمی هنرستان

Keramat
علم با طعم لذت معلم شیمی هستم و کمکت می کنم شیمی رو لذت بخش تر یاد بگیری

تدریس فصل 5 شیمی هنرستان

تدریس کاملا مفهومی فصل پنجم از شیمی هنرستان

این تدریس در سه قسمت تهیه شده است.

قسمت اول:

 

قسمت دوم:

 

قسمت سوم:


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت0:26---21 خرداد 1401
عالیییییی کل اینترنت رو بهم زدم تا شما رو پیدا کنم . خدا امثال معلمینی همچون شما رو ۱۰۰۰ برابر کند شما با لذت آموزش میدید نه سرد و از روی اجبار
پاسخ: ممنون از اظهار لطف شما انشاالله همیشه سربلند باشید


رضا
ساعت14:59---26 ارديبهشت 1399
بسیار مفهومی و مفید بود
پاسخ: ممنون از لطف شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شیمی هنرستان
برچسب‌ها: تدریس شیمی هنرستان فصل پنجم شیمی هنرستان فصل پنجم شیمی هنرستان کرامت زمانی کرامت شیمی یازدهم شیمی یازدهم دهم شیمی دهم هنرستان تدریس گلپایگان

تاريخ : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | 16:57 | نویسنده : Keramat |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.